maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Toppen dag!

Publicerad 2012-04-06 00:13:48 i outfit's!,

Oj vad mycket som har hänt idag. Tog tåget redan 9.20 för vi skulle vara i Malmö vid lite över 10. Dock var det inte insläpp förrens vid 11 fast vi överlevde (nästan inte..). X-factor var riktigt roligt att se på. Roligt att se riktigt grymma talanger, spännande att få se juryn & intressant att se hur dem gör vid en sånhär inspelning. Vi satt jättelångt fram och jättenära juryn, bilderna under är tagna från där vi satt, så vi hade toppenplatser. Kanske syns i tvn sen, vem vet ;) haha.

Sen när jag kom hem så gjorde jag och pappa lite ärende & sen har jag varit ute med amanda & myst med familjen. Är stort sett allt. Kommer sova gott inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela