maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Tisdag!

Publicerad 2012-04-10 23:11:37 i outfit's!,

Heej! Vilken jobbig dag det har varit. Det jobbiga var ju att gå upp imorse & sen ta sig till lund. Har varit sjukt trött idag alltså. Har egentligen inget speciellt att berätta nu, skolan går som vanligt & jag har svenska NP den muntliga delen som börjar på fredag, gissa om jag är nervös? Aja, får intala mig själv att det kommer gå bra, för då kommer det säkert också göra det. Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-04-11 09:47:13

så fina vi är kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela