maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

swag notes!

Publicerad 2012-04-04 00:27:34 i Allmänt,

nu är det snart dags att sova. förstår inte varför jag blir trött så himla tidigt. idag gick jag i och för sig upp halv 9, men jag har även vilat idag. aja, skönt att kunna sova länge på lovet så man inte går och har dåligt samvete sen för att man skulle vilat mer typ haha. på tal om något annat så känns det nästan som om jag börjar må dåligt, blev förkyld helt plötsligt ikväll och nu börjar min hals göra ont. konstigt faktiskt. har inte gjort något som tyder på att jag ska bli sjuk. dock kändes det som -20 när jag skulle cykla till frisören idag. fast mår man dåligt så fort efteråt? hm..

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-04-04 09:13:34

När kommer bilder på frisörbesöket? Svar till "nyfiken". Kram från oss.

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-04-04 11:08:27

ditt hår blev jättefint hoppas du inte blir sämre. Puss o kramis mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela