maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

soool

Publicerad 2012-04-19 21:20:38 i Allmänt,

har det inte varit härligt väder idag? liite kyligt och blåsigt men annars har det varit fint tycker jag. hängde i lund ett tag efter skolan med bella och lovisa vilket var väldigt trevligt eftersom det var längesen vi sågs. blev att käka på mc donalds & bara sitta och snacka. kolla även i lite affärer men måste hålla i pengarna!! nu tänkte jag duscha, kolla tv och sen sova. får bli en bild på amanda, så himla fin ♥

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-04-20 09:08:50

Vår fina tjej!! Lycka till med matcherna. Vi älskar dig. Kram från oss.

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-04-22 13:18:26

sötnos

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela