maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sommar

Publicerad 2012-04-16 20:17:39 i Allmänt,



så härligt det skulle varit med sommar just nu, men det är typ bara 2 månader kvar och dem två månaderna kommer gå jättefort. vill kunna gå i shorts, vara brun, äta ute på massa mysiga ställen och BADA. allt blir så mycket färggladare på sommaren vilket jag föredrar framför grått och trist. förhoppningsvis börjar vädret gå mot varmare tider snart, denna veckan är lite si sådär. men sen hoppas jag att vädret inser att det faktiskt är april just nu. bild från turkiet, saknar det otroligt mycket.

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-04-17 17:05:23

det gör jag och pappa med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela