maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sjukling

Publicerad 2012-04-06 11:34:13 i Allmänt,

heej allihopa! idag känner jag mig som på bilden under. jag vaknade med en rejäl förkylning och ont i halsen. så idag ska jag bara ta det lugnt, ska plugga,städa, vara med familjen och lite sånt. vill verkligen bli frisk till skolan börjar så ska nog ta det ganska lugnt resten av lovet. ska försöka uppdatera er så mycket som möjligt idag, men kommer nog ha fullt upp. vi hörs sen. nu är det dags för plugg, jippi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela