maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

shopping

Publicerad 2012-04-25 22:17:48 i Allmänt,

heej! vilken crazy dag alltså.. skolan idag flöt på som vanligt och sen begav sig jag,mikaela, olivia och hanna till nova. när vi kom dit såg vi att det var 50 % på allt på bikbok. så vi sprang runt där i 2 h typ haha. sjukt lång och dryg kö till omklädningsrummen och så. vi alla var helt slut efteråt så vi åkte typ hem sen. fast jag och olivia kom inte riktigt hem så snabbt som vi tänkt oss. dumma som vi är så sitter vi i värmerummet i höör och väntar på bussen, sen får vi för oss att kolla in toaletten vid stationen och lämnar kvar våra saker i värmerummet för vi vet att ingen kommer ta det. tror ni inte att dörren låser sig då? vi kom in med tåget 18.10 men var inte hemma förrens 20.00. fyfan alltså. så himla irriterande var det haha. vi kunde se våra saker genom glaset..

bilderna under visar vad jag köpte, allt från bikbok. och jag är så himla glad för jag köpte ett par svarta byxor (som jag inte har på bild) som jag tror kan vara mina favoriter i repris som jag letat efter. 500 kr egentligen men fynda rejält, 250 spänn ♥


Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-04-26 10:24:18

så snygga kläder....

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-26 21:31:40

Gud så snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela