maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

new york!

Publicerad 2012-04-09 17:01:47 i Allmänt,

dem flesta av er vet kanske att Kissie är i New York just nu. och det får mig att bara längta tillbaka sjukt mycket. saknar verkligen ALLT från usa! shoppingen, maten, hotellen, bilen (haha) och alla andra äventyr som universal studios, empire state building, miami beach osv. vi hade det så himla bra! det enda jag ångrar är att vi aldrig gick in på Forever 21..  men inga sura miner för det, cause I'm going back, someday!



Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-04-09 17:10:28

Hello Snygging!!! Förstår din längtan ta mej med snälla. Love Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-10 20:54:23

oh vad jag också vill dit igen och det ska jag kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela