maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Mer shopping

Publicerad 2012-04-26 19:02:11 i Allmänt,

Hej! Hade NP i skolan idag vilket gick bra hoppas jag, sen kollade vi film på engelskan så det har varit en lugn dag. Stack in till lund en sväng efter skolan för att bara kolla runt (inte shoppa något till mig!). & jag höll det, jag shoppade fast inte till mig ;) men mer om det sen. Nu kollar jag bb-live på tvn, blir en lugn kväll utan några läxor. & fredag imorgon, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela