maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

gammal bild

Publicerad 2012-04-24 20:07:35 i Allmänt,

hejhejhej! jag bloggar faktiskt inte för att jag inte har tid. utan jag har bara väldigt dålig fantasi just nu och vet inte riktigt vad jag ska blogga om. om 5 min börjar iallafall Top Model 17 och sen är det DH. och idag har jag haft nationella i svenska, ska också ha det på torsdag.. det sköna är att vi typ inte får några läxor just nu. Mamma och Amanda fyller år snart och det är också snart valborg. mycket på en gång!

slänger in en gammal bild, kanske kan vara kul att se hur jag såg ut en gång i tiden haha..

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-04-25 14:37:04

så söööööt puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela