maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dålig bild..

Publicerad 2012-04-04 13:24:14 i Allmänt,

asså jag har verkligen försökt fota håret men det går inte bra. så jag får helt enkelt berätta typ haha. jag gjorde mörka slingor. mitt hår var ojämnt innan hon färga det, det var väldigt mörkt på vissa ställen typ, så hon fixade till så allt blev jämnt med slingor. hon gjorde det så mörkt som det var på vissa ställen i håret. var mest vid sidorna,luggen och utväxten som det var ljusare och det är nog där man ser skillnaden. jag är iallafall jättenöjd. och ni vet kanske hur det är, så fort man ändrar håret lite, typ klipper jättelite eller så, så ser man stor skillnad själv. så är det typ för mig. jag ser mycket skillnad, dock vet jag inte vad ni tycker. men det är typ som på bilden under om inte liite mörkare. det är inte svart, men kan se lite på gränsen ut ibland! och innan var mitt hår väldigt ljusbrunt så jag är nöjd, trivs bättre i detta!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-04 16:11:46

Det blev riktigt bra Madde. Du är så söt!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-04-04 22:56:56

Vad fint det blev madde! :)

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-04-05 02:20:05

Så fint maddie :-D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela