maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

coolstuff.se

Publicerad 2012-04-12 18:52:37 i Allmänt,

tycker det är rätt roligt att kolla runt på lite sidor och hitta olika smarta eller coola saker. och onödiga saker för den delen haha. coolstuff.se är iallafall en sida som har väldigt mycket påhittiga saker. så jag kikade runt där lite och hitta en del finurligt, vissa saker som man vill ha och vissa där man tänker "wtf is that?" haha.

tycker denna ser hur gosig ut som helst.

detta ska tydligen öka ens attraktionskraft haha. tror ni på det? nja..väldigt tveksamt

ser ut som en solkräm, men är en förvaring till ägodelar. ganska fräck tycker jag!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-04-13 08:59:19

TanSafe var ju superbra. Kanske man kan tillverka en själv. Återvinning aldrig fel inte sant. Kram

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-04-13 10:09:23

TanSafe var ju smart. kram mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela