maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bra kväll!

Publicerad 2012-04-01 12:27:11 i Allmänt,

godmorgon! vilken bra kväll det var igår. jag och josse stack till festen redan vid halv 7 för vi skulle äta där. så det serverades mycket god mat och sen blev det dans hela kvällen. träffa även en massa nya människor vilket var jättetrevligt. så det var verkligen en jätte jätte bra kväll hihi. slänger in tre bilder. en på mig och min snygga vän, en på mig innan vi stack dit och sen en på min outfit. ganska enkel outfit, hade inte så mycket färgglatt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela