maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bra kväll

Publicerad 2012-04-15 17:35:14 i Allmänt,



tjaa! gårdagen var faktiskt jättebra. festen var väll egentligen lite mindre bra och skulle inte varit värd 50 spänn om det inte varit för mina fina vänner. det var verkligen dem som gjorde kvällen, så jag hade jätteroligt! tror inte jag kan lägga upp några bilder för dem är alldeles för privata. och bilden ovan är inte tagen igår, men jag såg typ ut så. mörka jeans och den tröjan! det blev mycket dans och många skratt igår. tack tjejer för kvällen ♥. idag är jag lagom trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela