maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

take me away

Publicerad 2011-09-13 21:47:13 i Allmänt,



just nu är vi i den årstiden, som gör att man bara vill försvinna. jag längtar riktigt mycket till vintern, till jullovet. sitta inne och kolla en lång film, samtidigt som man värmer kroppen med duntäcke och varm choklad. och snön lyser upp dagar som nätter. fan vad mysigt! vädret är bara så ruggigt och jobbigt nu, inte roligt alls. man blir så deppig av det.  

john tucker must die på tvn, gissa om jag kollar!

Kommentarer

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Publicerad 2011-09-15 20:56:32

fin header :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela