maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

gårdagens!

Publicerad 2011-09-01 18:13:21 i outfit's!,

jag hann aldrig lägga upp gårdagens outfit igår, så här kommer den! och det var någon som undrade vart jag provade one piecen, och det var på stadium! själv är jag förälskad i den med amerikanska flaggan!

idag skulle vi egentligen ha slutat 16.50 men blev istället 13.30. hur bra är inte det? vi hade mest hantverk idag och lite matte. mamma,pappa och amanda kom hem inatt. så gissa om jag och josse är lyckliga nu? men guud vad vi saknar turkiet, helt sjukt. ska kolla på bildspel ikväll och sakna det ännu mera!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-02 15:58:24

vad kostade onepiecen på stadium?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela