maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tidsinställt

Publicerad 2011-09-16 13:00:00 i Allmänt,

skolan är i full gång. eller det kanske är lite att ta i.. om jag inte är helt fel på det, så har treorna kundmottagning nu. då folk kan komma hit och klippa sig vääldigt billigt. vi agerar assistenter, om det nu är tillräckligt med kunder för det. annars så tränar vi på att göra olika flätor, riktigt skoj. har även mitt spanska test kl 15.00, håller tummarna för att det ska gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela