maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

städa och plugga

Publicerad 2011-09-25 13:32:55 i Allmänt,



nu kör vi igång och städar, sen blir det plugg och slutligen film. så ser mina planer ut för idag, är dock ganska dålig på att följa vad jag bestämt mig för, fastnar för en massa annat och så. men jag ska göra mitt bästa. och det är lika bra jag börjar nu, så jag blir klar med det tråkigaste, det vill säga städa och plugga. hör av mig sen, ha det fint! och solen skiner förresten, vad har hänt?

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2011-09-25 17:08:03

skitfin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela