maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

make a change

Publicerad 2011-09-15 22:22:12 i Allmänt,


bild sen i lördags

damn, jag måste skärpa mig! annars är det ju inte lönt att jag ens har kvar bloggen. jag vet, jag ska inte klaga så mycket. det gör inte saken bättre. men jag vill att ni ska veta att jag vet att jag suger på att uppdatera och att det ska bli ändring. har dock sagt det alldeles för mycket, men denna gången menar jag det verkligen! har tyvärr inte tid imorgon att blogga, men jag gör ett tidsinställt inlägg.

vi fick våra datorer idag, och kan säga att vi är dator-nörd-klassen nu. eller kanske bara är nu i början man är så fast vi dom. vi har börjat öva att permanenta nu, har dock inte kommit så lång. men vi ska jobba med det nu ett tag, ska bli roligt. nej nu ska jag sova, låång dag imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela