maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lugn fredag

Publicerad 2011-09-30 18:44:17 i Allmänt,

härliga fredag! veckan har gått oändligt snabbt, och det negativa med fredagar är att vi inte har någon hantverk då. lite synd faktiskt. jag håller just nu på att fixa mig för sebbe kommer snart hit, blir väll att se idol. sen får vi se vad som händer, han ska sova här så jag kommer nog inte uppdatera så mycket mera idag. men vi håller tummarna för att hampus ska få ett wildcard ikväll och gå vidare,ellerhuur?

visste ni att justin ska släppa en julskiva snart? den sägs släppas den 1 november. gissa om jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela