maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

inspark!

Publicerad 2011-09-08 23:34:07 i Allmänt,

det händer mycket i skolan just nu, vi har fått klippa vars en docka, styla dom lite hur som helst. och så har vi börjat fläta, superkul. dock ganska svårt för jag har bara kunnat göra en helt vanlig fläta. men kan nu göra inbakad, utåtbakad och krans. riktigt kul att göra sånt faktiskt! imorgon är det inspark, håller tummarna för bra väder, och en lyckad dag!

jag bläddrade igenom mina bilder och hamna sen på min mapp resor. detta året har verkligen varit speciellt. jag har hunnit besökta usa för allra första gången, där vi förde med oss riktigt mycket otur. men vi gjorde det bästa av situationen. jag har varit i malta med mina underbara vänner och lärt mig mycket genom det. och så har jag varit i turkiet för tredje gången i mitt liv, och det var absolut inte sista gången! att resa och kunna få se och uppleva hur andra lever är något av det bästa som finns! och speciellt värmen, föredrar hellre värme än kyla. fast att vara i usa under jul och nyår är något man bara måste vara med om i livet.

usa , new york

malta

turkiet

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-09-09 06:04:23

Ja du Madeleine det har varit och är ett händelserikt år med resor och annat. Jag beundrar dig för ditt härliga sätt att uttrycka glädje och tacksamhet för allt du fått uppleva. Thats my girl!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela