maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

gullunge

Publicerad 2011-09-26 22:38:19 i dagens låt!,



jag tror jag är svag för killar som kan sjunga. dem ska dock också ha ett gulligt utseende, men sen så gör rösten och personligheten dem ännu snyggare, och bättre. som videon ovan, sååå söt han är! är så synd att han åkte ut ur idol, och att maikel fick den chansen istället. som också totalt söög idag, tråkigt men sant. och så gick han vidare, hur i hela friden tänker folket? för er som såg, kan ju bara hålla med om att alla de andra tre som inte gick vidare, var såå mycket bättre. speciellt hampus ♥ 

pappa har också nyss beställt en ny iphone, är nog lyckligast i världen nu. älskar er mamma och pappa ♥ ni är dem absolut bästa, tack tack taack för allt ni gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela