maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

förenta staterna

Publicerad 2011-09-29 22:22:44 i Allmänt,

min dator är jätteseg, så orkade bara slänga upp två bilder. men gud vad jag saknar usa. saknar självklart turkiet, malta och allt annat också. men usa, det är ju något alldeles speciellt med det. och trots våran otur, så hade vi fruktansvärt roligt och den resan kommer vara ett minne för livet. önskar att vi kan åka dit snart igen. nu ska jag sova, och drömma mig låångt bort. sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela