maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fan också

Publicerad 2011-09-18 13:24:56 i Allmänt,

fan vad dåligt jag mår. var på fest i eslöv igår, och kvällen var helt okej. tills jag kom hem och insåg att min mobil var borta. fan fan faan. jag mår så dåligt över det. jag kollade verkligen heela tiden så att den låg i väskan. hoppas hoppas att jag hittar den. känns konstigt att inte ha den, hade verkligen allt på den. nej vad jag är förbannad, på mig själv..

Kommentarer

Postat av: sara helin

Publicerad 2011-09-18 18:16:08

madde, hade du den appen som heter hitta min iphone? för då kan du ju se direkt på datan exakt var den är!

Postat av: madde

Publicerad 2011-09-18 19:41:43

neej den hade jag inte :(

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-09-19 18:18:08

Vi får hålla tummarna på att du verkligen hittar den! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela