maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dagens look

Publicerad 2011-09-01 19:18:46 i Allmänt,

pluggat och nördat datorn är vad min dag har bestått av. och imorgon är det helg, fyfan vad skönt! tagga jägers imorgon alltså. första gymnasiejägers som vi får gå på. ska bli spännande och förväntar mig att det är mycket bättre än fjortisjägers. upp till bevis imorgon! ska nanna hos vicky efteråt, så jag längtar riktigt mycket just nu!

nu ska jag ner och käka och kolla på turkiet bilder!
lägg märke till den snygga rosa färgen jag har i håret, dödligt snyggt.. syns dock inte så mycket där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela