maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bra helg!

Publicerad 2011-09-11 22:49:39 i Allmänt,




oj vad snabbt helgen har gått! sebbe sov hos mig i fredags och sen i lördags var vi på fest i burlöv, eller chillkrök kanske är ett mer passande ord. det var för att fira sebbe lite så han var också där. idag har jag absolut inte gjort någonting. jag har varit så trött så har vilat för det mesta. framor var även här på besök!

nu ska jag sova, börjar 11.30 imorgon. inte fel alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela