maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

be right back

Publicerad 2011-09-29 17:08:28 i Allmänt,

måste först påpeka att andre var absolut den bäästa på hela veckan i idol. fan vad bra han var. och han gick ju vidare som tur var, fast det visste jag ju redan. skulle uppdaterat mer igår som jag sa, men fastna vid en film som gick på tv11, Taken heter den. riktigt bra var den! ska läsa lite nu, har det i läxa till imorgon. tror inte jag har mer än det. så jag skriver senare, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela