maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

antalya

Publicerad 2011-09-04 18:17:32 i Allmänt,

idag har jag njutit av en chai latte på espresso house med sebbe! sen har vi traskat runt i lunds mysiga gator. det har varit en mycket lyckad dag! jag är ganska så taggad på skolan av någon extremt konstig anledning, dock inte på tidiga morgnar (stavning?).

jägers i fredags var så himla lyckat. det blev förfest hos eva sen traska vi oss ner till jägers. sov sen hos vicky efteråt. var helt slut den kvällen. men det måste absolut göras om!

det var någon som undrade var one piecen kostade på stadium, och jag har tyvärr ingen aning. var inte alls inne på att köpa den så jag kollade tyvärr aldrig. men skulle gissa på runt 1000 :-. borde inte vara dyrare än dom riktiga!




Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-09-04 20:40:25

Ojojoooj madde fika med sebbe? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela