maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

what to do

Publicerad 2011-10-01 15:55:02 i Allmänt,

sån beslutångest jag har. ska man sticka på fest? ska man på tjejkväll? ska man bara vara hemma? har det att välja mellan och jag vet inte vad jag ska göra. haha, kommer sluta med att jag bara sitter här hemma och glor tv. sebbe sov iallafall här inatt, har inte sett honom på två veckor så var jättekul att få träffa honom igen. och nu saknar jag honom redan.

idol går i repris på tvn, och jag mååste bara se andré, robin och emil. mina favoriter!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-01 17:04:41

vem är sebbe?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela