maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

värme

Publicerad 2011-10-26 22:08:27 i Allmänt,

vill så långt ifrån detta gråa och trista vädret som möjligt. vinter är okej, men inte hösten. inte detta regniga och mörka vädret. kan vara mysigt när det är lov, men inte när man ska pendla till skolan/praktiken. tummen ner till det! så jag kollar igenom mappen "resor" och bara längtar tillbaka till allt jag har varit på detta året. usa, malta, turkiet. vill ha sol, värme, bad osv. take me away, tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela