maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

under the mistletoe

Publicerad 2011-10-17 19:54:09 i Allmänt,

har myst på espresso house med mikaela idag, vi skulle göra klart ett arbete och var är inte mysigare att sitta än där? vi är snart stammisar där. har jobbat lite på ett annat arbete ikväll som ska in på onsdag, mycket på gång nu innan vi ska ut på prao.

men nu till något annat. jag köpte nyss en av justin låtar som kommer på hans nya album, Mistletoe. shit shit shiit vad bra den är. lyssnar på den om och om igen, kommer lätt bli årets vinterplåga haha. åh vad jag längtar till den första november ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela