maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tips!

Publicerad 2011-10-27 20:36:54 i Allmänt,

idag på salongen var det någon som fick hårförlängning i satt. Och det var faktiskt på ett rätt annorlunda sätt, har aldrig vetat att det har funnits förrens nu. vet ej vad det heter, men söker man på Be Gorgeous Hair Extensions så kommer det upp. så för dig som vill ha hårförlägning, som mig. så tipsar jag definitivt om detta. sliter inte på håret eftersom man inte använder tejp, vax osv. utan bara små clips typ, som man trycker fast och inte kan ta av. så efter 6-8 veckor så får man gå till frisören igen och dra till dem mot hårbotten eftersom de lär ha växt ut lite då.  sen håller de i några månader, beror på hur man sköter det. men fan vad snyggt det blev på henne idag. såg jätte verkligt ut och som sagt, sliter inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela