maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

super bass

Publicerad 2011-10-26 18:57:50 i Allmänt,

mormor tipsade om några klipp igår som jag självklart kollade upp. och jag tyckte det var så bra och roligt på samma gång så jag måste bara visa er. två tjejer som älskar Nicki Minaj så hon ena kan hela hennes Super Bass låt, och sen får de träffa henne. och hon sjunger faktiskt bra för att var 8 år. ni måste se detta! och när ni väl gör det, lägg märke till hon blonda när hon andra sjunger haha, dör lite.. här kommer tre klipp, verkligen se värda!






Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-26 19:37:10

Har du sett "orginalet" alltså när dom två tjejerna gjorde den videon först, asså hemma 8)



http://www.youtube.com/watch?v=C7hTAp6KrGY



Den alltså :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela