maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

snyggt

Publicerad 2011-10-13 20:02:54 i Allmänt,

som jag sa innan så bestod nästan halva min dag av att plugga på espresso house. jag och mikaela gjorde klart vårt grupparbete vilket jag tyckte blev riktigt bra. hopppas på bra betyg nu bara! blev en chokladsnäcka och chailatte där också, så sjukt gott. men nu ska jag glo tv och fika. slänger upp en snygg väst och en ännu snyggare jacka. vill ha en jacka i den stilen, lite annorlundare bara. men lär bli svårt att hitta just den perfekta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela