maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

shawty with you!

Publicerad 2011-10-23 19:22:29 i Allmänt,

kom nyss på en sak, jag har inte visat er justin biebers nya låt. en av låtarna som kommer på hans album är redan ute och finns på youtube och spotify. men jag tänker ändå lägga in den här, men ni får  vänta lite. ska kolla film nu och äta cheesecake. hör av mig senare! 

                                                                       bara för vi är bäst ♥




Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-24 10:56:50

AWWW vi är fett grymma maddä! :D<3

Postat av: Minnie

Publicerad 2011-10-24 11:33:25

Åhh vad härligt det ser ut :)

Postat av: Rebecka'

Publicerad 2011-10-24 11:45:34

Hej!

Måste verkligen berätta att du har en sjukt bra blogg, fortsätt så! :) Kommer lätt att följa din blogg.



Hoppas att du får en fortsatt bra Måndag. Kram

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-10-24 12:03:41

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-5.html#comment

Postat av: sara madsen

Publicerad 2011-10-24 18:11:57

så fina ni är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela