maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

redo för käk och myspys

Publicerad 2011-10-25 19:12:34 i Allmänt,

kom hem för en liten stund sen och ska kränga billy's pizza nu, är vrålhungri. idag har det hänt rätt mycket, de fick in någon hylla idag så fick flytta över alla produkter till den nya och så har vi städat lite. har även fått föna en kunds hår, har annars mest kollat på. nu ska jag kolla ett avsnitt av pretty little liars, sen ska jag se outsiders följt av desperate housewives. mycket ikväll! hör av mig senare, ha det fint så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela