maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ready to go

Publicerad 2011-10-27 09:03:25 i Allmänt,

blev klar rätt tidigt idag så chillar framför tvn. är rätt synd när det är sånt här väder för då är det inte mycket folk ute vilket gör att det inte är så många kunder som kommer till salongen. och som hon sa, som jag praktiserar hos: "vi är beroende av vädret". får inte vara för varmt eller för kallt. nu ska jag bara fixa håret sen är jag helt klart. vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela