maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

paranormal activity 3

Publicerad 2011-10-22 15:50:36 i Allmänt,

gillar att vi väntade på filmen igår i 8 och en halv timme. haha vi slutade skolan vid ett och då drog vi till nova, där vi traskade rundor till klockan sex. jag fick faktiskt med mig några fynd hem, visar det senare. sen drog vi in mot stan och åt på mc donals för andra gången den dagen. sen väntade vi på filmen i typ 2-3 timmar, haha. hade verkligen inget liv. men angående filmen så tyckte jag den var helt okej. den är läskig precis som alla andra och faktiskt den bästa av alla tre. men ni som har sett dom vet att ingen av dom är världens bästa, så förväntade mig inte för mycket. kvällen i helhet var toppen, thanks girls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela