maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

outfit av dagen

Publicerad 2011-10-19 22:52:14 i outfit's!,

shit asså. dagen kunde inte börjat bättre än att jag och josse missade bussen, vi satt tydligen på fel sida av vägen. och det var inte bussen nere vid karlslund, utan vi hade gått till orup. så sen fick vi gå hem snabbt igen och så blev vi körda. var precis att vi hann med det tåget vi hade tänkt, så där hade vi lite flyt. tänkte att hela dagen skulle vara riktigt jobbig, men det slutade bra. vi hade egen hårvård idag, jag satte i en brun inpackning. eller mikaela gjorde det åt mig och det blev superbra, så håret är lite mörkare och jämnare nu. ska färga det så sen när denna färgen gått ur.

nu ska jag sova, kort dag imorgon vilket är riktigt skönt. godnatt sötnosar.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-20 13:01:52

Hej! Va gärna med på min blogtävling om du är intresserat att vinna en parfym ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela