maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kolla här..

Publicerad 2011-10-24 19:04:04 i dagens låt!,

alla bieber fans! eller även ni som inte är det. för detta lär ni gilla.

tiden springer iväg och snart är det ju vinter. och vad är inte bättre än julmusik? som kommer från den bästa. justin biebers andra jullåt har kommit ut, när han sjunger med usher. åh låtarna sprider så mycket värme och jag bara längtar till julen. så nu bjuder jag på båda låtarna, på mistletoe finns musik videon, even better!




Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-10-24 23:45:07

Hej Madde! Hoppas du har en fin vecka på din prao. Vill bara tipsa dig om 4 härliga klipp som ligger på bloggen pernillawahlgren.se den 23/10. Det är 2 små tjejer som härmar sin idol Nicki Minaj. Se det störtkul jag lovar. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela