maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hissar och dissar

Publicerad 2011-10-31 19:47:21 i hissar och dissar!,



- Höstlov! Såklart att det måste komma under mina hissar. för vem älskar inte lov? och vädret tillåter en att ligga inne om dagarna och glo film samtidigt som man kränger eller bara tar en kopp te för att hålla kvar värmen. plus så går man runt och är alldeles förkyld, perfekt med en vecka att hinna bli helt frisk.

- Halloween! Måste vara en av de bästa högtiderna. älskar allt som har med halloween att göra, älskar att se skräckfilmer och skrämma upp sig. tummen upp på det!

- Stora halsdukar! Men vem älskar inte det? finns inget mysigare än att hålla sig varm med en sådan, och så ser det faktiskt snyggt ut med en stor en. man kan även piffa upp sin outfit, finns i många snygga färger.



- Skånetrafikens förseningar! Finns inget mer irriterande än deras förseningar. när man ska till skolan och tar det senaste tåget man kan utan att komma för sent. och så är de jävla tågen försenade. och det hjälper inte att det är jättekallt ute, usch..

- Sista året för idol! Var tvungen att kommentera det. det stod nyligen på aftonbladet att detta är det sista året för idol. sen börjar The X-factor redan nästa år. visst kan det bli spännande, men kan det inte ta över talang istället? det är ju värdelöst om något. tycker absolut inte idol ska försvinna, har ju funnits så länge nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela