maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

halo

Publicerad 2011-10-23 17:29:48 i dagens låt!,



bläddrade runt på youtube och fastnade vid idol klippen. bara jag som tycker det var jätte synd att emil åkte ut. visst, jag kunde ana att han inte skulle vinna alltihopa. men att åka ut före linni och olle? det kunde jag inte fatta. robin var iallafall på topp som alltid, fan vad grym han är. har iallafall tre favoriter kvar, robin, andre och moa! och ja, jag är en idol nörd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela