maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

great day

Publicerad 2011-10-22 16:56:38 i outfit's!,

planen för idag var att åka till eslöv för att handla på öb och ica med josse. vi skulle handla till en cheesecake och tyckte det skulle varit skönt att åka till eslöv istället haha. men det slutade med att vi åt en pizza på höörs pizzeria och handla på konsum. har varit underbart väder idag!

nu står cheesecaken och kylnar, sen blir det att dekorera. bjuder på dagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela