maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

good morning

Publicerad 2011-10-30 09:13:23 i Allmänt,

jag somnade ovanligt tidigt igår,gud vad trött jag var. ni har väll inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme? nu håller jag på att ladda ner några skräckisar till ikväll samtidigt som jag lyssnar på gamla godingar haha. finns ju så många låtar man nästan glömt bort..  farmor kommer idag, och något annat roligt som händer idag är att jag ska färga håret. hoppas det blir rätt mycket mörkare, men det återstår att se.

nu ska jag nog starta sims, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela