maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

for you I'd be running a thousand miles

Publicerad 2011-10-15 12:54:24 i Allmänt,



usch så dålig cam bild jag bjuder på, sorry för det! men det kommer bättre bilder sen, på i stort sätt allt och inget. ska fika lite nu, sen ska jag fixa mig. ska sticka till lovisa vid fyra och jag orkar verkligen inte stressa. så gör mig i ordning i god tid. skulle lagt upp bilden igår men det hann jag aldrig, så den är inte från idag. men nu ropar magen efter mat, see you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela