maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

drömmer jag?

Publicerad 2011-10-04 19:48:52 i Allmänt,



jag är så glad! jag har fått tillbaka min mobil, den jag varit av me såå länge. den ligger här bredvid mig nu, är detta på riktigt? jag hade gett upp hoppet för ett tag sen, och så ringde pappa igår och sa att de har hittat min mobil. får lämna tillbaka den andra mobilen vi har köpt, ,men det gör jag med glädje! och min snygga klocka på bilden ovan har varit sönder väldigt länge, men nu är den lagad och sitter juuust där den ska. prydligt på min högra arm.

nu ska jag ner och käka, sen kränga kanelbullar som vi bakade alldeles nyss. ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-05 11:51:41

Men mobilen, var allting kvar? asså bilder kontakter och sånt? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela