maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

desperata hemmafruar

Publicerad 2011-10-11 21:15:09 i Allmänt,

kollar på desperate housewives nu. fyller år om lite mer än en månad och börjar redan kolla runt på vad jag önskar mig. tror jag kör på någon jacka och plattång. kan visa någon annan dag vad jag har sett för godbitar. och den 1 november kommer något alldeles speciellt att släppas, justin biebers julalbum "under the mistletoe". gud vad jag längtar! det är även prao snart och sen lov. fan vad gött! slänger upp någon bild ifrån fredags och lördags.

Kommentarer

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Publicerad 2011-10-12 11:29:06

fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela