maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

you found me

Publicerad 2011-11-21 09:41:44 i dagens låt!,

godmorgon! börjar inte förrens halv 12 idag vilket är superskönt. händer nog inget annat speciellt, har bara de vanliga lektionerna idag som matte,svenska och idrott. och de är rätt korta lektioner idag, så känns inte jättelönt egentligen. lyssnar på gamla låtar, brukar bläddra längst upp på min spotify lista och lyssna på vissa låtar där. blir ju så att man alltid annars lyssnar på de senaste man lagt till. så jag tänkte bjuda på The fray - you found me. en riktigt mysig låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela