maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

big brother

Publicerad 2011-11-07 20:18:01 i big brother,

ni har väll inte missat att big brother kommer tillbaka 2012. vet inte om jag har sagt det innan, men gissa om jag kommer sitta fastklistrad vid det också haha. josse kollade på gamla bb klipp nyss vilket fick mig att också göra det. gud vad jag saknar det! slänger upp tre favoriter, finns självklart fler men alla klipp finns inte kvar längre eftersom jag måste ta från youtube.






Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-11-07 22:37:33

haha fan vad man saknar det! Härligt att det kommer tillbaka :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela