maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

smycke

Publicerad 2011-11-30 23:07:56 i Allmänt,

idag slutade jag halv 5, helt otroligt vad sent det är.. och vi gjorde inget vettigt i skolan ändå, det vara bara för vår lärare hade utvecklingssamtal som vi nog inte fick gå hem. imorgon är det iallafall min tur att ha samtal plus så har vi prov första lektionen imorgon, hoppas jag klarar det fint nu. känner iallafall just nu att jag kan allt väldigt bra. ni glömmer väll inte att det är julkalendern imorgon? haha, jag måste se det första avsnittet. det är ett måste för alla nästan, och så hoppas jag att det är minst helt ok så att man kan följa det. det är ju en tradition trots allt!

ska handla julklappar på fredag är det tänkt, med sara! känner att jag behöver komma igång med det så jag inte behöver stressa med det sen. kommer bli mysigt att gå i stan på fredagkväll med sara som jag inte har träffat på läänge! men nu är det dags att sova, vi hörs imorgon!

kan inte få nog av alla snygga ringar som finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela